9.6.09

HVA' SÅ ROSKILDEEEE....!?

Hvem der bare skulle til Roskilde Festival!
Jeg har en mand som skal spille med sit band, Magnus Fra Gaarden, rundt omkring på en del festivals i år, og én af dem er Kløften Festival i Haderslev! Jeg kender ikke så meget til festivallen, og det er ikke en jeg ville vælge hvis jeg skulle. Men jeg ser mit snit til at drikke en helveds masse dåsebajer i en klapstol med gummistøvler, og når det ikke kan være Roskilde, så må det være Kløften! Her er et lille udpluk af kunstnerne der skal spille Trolle/Siebenhaar
Danseorkestret Tim Christensen Jens Unmack
Moi Caprice
Carpark North As We Fight Afenginn
Anne Linnet Det skal sku nok blive en rigtig god fest!

2 kommentarer:

  1. wowsa. det er da en god sjat bands!

    SvarSlet
  2. Jep, det er ikke dårligt! Jeg glæder mig også meget! Og så er det endda på fribillet :P
    Glæder mig specielt til Trolle/Siebenhaar, Tim C., og Anne Linnet - Det bliver stort! :)
    Har du nogen festivals du skal til i år?

    Anne

    SvarSlet