5.6.09

Whoopsy Daisy!

Alletiders, så blev det også min tur til denne lille blog-leg! Trine fra Budget livet har tagget mig i denne leg, hvor man skal fortælle 20 ting om sig selv! Hold på hat og briller! 1. Jeg er 21 år og 28 dage gammel. 2. Jeg er fuldblods brunette og har/vil aldrig være andet! 3. Jeg flytter til københavn til August - og jeg glæder mig. 4. Jeg arbejder i Arnold Busck. 5. Jeg er et pragteksemplar af et B-menneske. 6. Den sidste bog jeg læste var Maise Njor og Camilla Stockmanns 'Charlie Hotel Oscar Kilo' 7. Jeg har haft vandrende pinde som kæledyr 8. Jeg er en sucker for jordbærøl. 9. Jeg har engang spillet klarinet. 10. Jeg er en meget følsom lille pige. 11. Jeg hører Westlife når der rigtig skal være fest med tøserne. 12. Mine forældre er skilt. 13. Jeg er god til at købe økologisk, men ville gerne være endnu bedre! 14. Jeg har en tatovering på min højre fod, and more to come. 15. Jeg er meget bange for at gå til tandlægen. 16. Jeg har været sammen med min kæreste i 2år 6mdr og 13dage. 17. Jeg er ret kreativ og har mange gode idéer, men er ikke så god til at udfolde mig. 18. Jeg er meget (som i ekstrem) dårlig til at ringe tilbage og svare på sms'er. 19. Jeg ville ønske jeg var pisse god til at sy. 20. Jeg roder - som i helt vildt! Thats all folks! Jeg vil gerne høre lidt om *RL og AnneK så dertil sender jeg legen videre!

1 kommentar:

  1. Hej din lille skid -
    18 - jeg skal snak snak med dig!
    KYS!

    SvarSlet