20.8.09

Torsdag!

Sikken et dejligt sommervejr. Det er lige noget der passer fruen. I dag har jeg fået bikset noget væg kunst sammen, så den modehvide væg ikke er kedelig mere! Derudover jeg har været i Blågårdsgade og se lokaler til en ny café nogle familiemedlemmer åbner og så er der blevet drukket iskaffe i lange baner. Dagens køb er ikke noget der har noget med noget at gøre. Jeg har købt en Vild-lyng til min altankasse (!!!) Den er smuk og jeg er meget glad for den - nu er det ligesom lidt mere hjemmeligt! Helledusseda - og udover det er der også ca blevet svedt 100 liter. Besluttede med mig selv, i morges, at tage cyklen og udforske området og resultatet var: Svedig ryg og ildrødt fjæs! Flot. Om lidt kommer 2 af de sødeste piger jeg kender og griller med mig og Manden. Det bliver fedt og vi skal drikke pige-asti. Det er noget vi ka' li'!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar