7.9.09

All that drama og dagens thumb up!

Men det har nu været en dejlig dag. Har været på arbejde fra 10-16 og det er lige noget man kan holde til. Bagefter var jeg inviteret til K&K* hos et vennepar, hvor også den førnævnte Anne Lykke var. Dette endte ud i at jeg fik røv-smadder i Bezzerwizzer og forspiste mig i hjemmebagt brownie med is. Men hyggeligt, det var det. Efterfølgende cyklede vi på Nørrebro og købte mad hos Det Grønne Køkken (hvilket kan anbefales - det er guf!) Vi spiste med velbehag på et trappetrin lige indtil 3 idioter kom drønende ned af Nørrebrogade og var lige ved at køre en mand ned. (det var sådan lidt politi og røvere) Lige bagefter kom politiet fræsende med fuld hammer og udrykning. De tre forlod bilen og løb videre ned af Nørrebrogade med politiet lige i hælene. Og det næste der sker er at en politimand kaster sig og fanger fyrene. (Damn, jeg gad godt være politibetjent engang i mellem) Der kommer yderligere 4 politibiler og fjolserne bliver fanget! Thumbs up for et sejt og effektivt politikorps! Nu er jeg lige kommet hjem fra Anne Lykke hvor vi har kvidret vidt og bredt. Ikke så meget fashion herfra. Det kommer nok senere. Man kan jo ikke holde sig ajour med både dagens drama og trends. Og nu går jeg i seng.
*Kaffe og Kage

Ingen kommentarer:

Send en kommentar