5.9.09

I've been away for too long...

...and this is why.

Jeg håber i tilgiver mig.

5 kommentarer:

  1. Nåeeerh men så er det i orden :P

    Synes i øvrigt det er sjovt at butiksmedarbejdere har deres navn stående på skiltet.. tror ik rigtig nogen kunder vil kalde en ved navn når man nu ikk kender hinanden :P Jeg ville i hvert fald aldrig komme op og sige hej "indsæt navn" ;D

    SvarSlet
  2. Næhh det gør jeg egentlig heller ikke. Men mange kunder kigger alligevel lige på ens skilt for at se ens navn. Det er måske meget godt i nogen sammenhænge, for at kunden kan henvise til hvilken ekspedient de har snakket med, hvis der opstår et problem. Udover det, tror jeg bare det er for at have en "tættere kontakt" til kunden. Men jeg synes det er lidt ubehageligt. Der kommer alligevel mange mennesker i løbet af sådan en dag, og hvis de allesammen ved hvad man hedder, så kan der sagtens opstå stalker-situationer. Jeg har flere historier fra min gamle arbejdsplads hvor vi ikke bar navneskilt mere, netop af den grund.

    SvarSlet
  3. Man ku evt. ha et fake navn til job så? :D Det må du foreslå dem ;D

    SvarSlet
  4. Haha... ja helt sikkert :D
    Så vil jeg hedde Stella Luna Alexandria.

    SvarSlet
  5. Det lyder som noget af et alter ego. Og lyder også ret gennemtænkt :p

    har ingen ide om hvad mit sku være... nå men så er det jo godt jeg ikke arbejder med kunder til daglig :P

    SvarSlet