9.10.09

Lameness!

Det er så lame, at det er sjovt. Ligger på sofaen og lader op til indflytterfest igen i aften. Nu har alle næsten været igennem den. Jeg vil fandme ikke snydes. Her kommer det, om i vil eller ej! Where’s your cell phone: Lige pt. i min taske. Magter ikke at hente den. Favorite food: Mormors frikadeller, Sushi og Toast (ja, de der klamme nogen med ost og skinke) Favorite drink: Øl, men hvis det skal være nogen fancy, så er jeg mest til Whiskey Sour eller White Russian. Where were you last night: I Fakta, på restaurant og i min seng. Something that you aren’t: Genert og nærrig. Muffins: Blåbær eller chokolade Wish list item: En stor lejlighed på Solitudevej. Where did you grow up: Gjesing i Esbjerg. Favorite store: H&M og Netto. Favorite color(s): Sort, grå og blå. Your best friend: Der findes næsten kun folk der hedder Anne i mit liv, og de er noget af det bedste jeg ved! Place you go to over and over: AnneL's lejlighed for at spise, sove, se De Unge Mødre, Sladre, drikke rødvin, ryge cigaretter og græde. Favorite place to eat: Maremmas i Esbjerg, Hos min farmor, Dronning Louise i Esbjerg, Runddelens Kebab og Sushi By Us.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar