2.1.10

Glædelig jul, Godt nytår, og thank god det hele er overstået!


Yes lige et stemningsbillede af mig, taget til en af julens mange fester. Puhaaaaa, hvor er det godt at det er forbi nu! SHIT! Jeg elsker, elsker, elsker julen og hvad dem bringer. Men det er nu dejligt at det er overstået.

Havde en fantastisk hyggelig nytårs aften. Først spiste jeg med Anne L. og Anne K., derefter tog Anne K. og jeg videre til en anden fest. Der blev skålet, skrålet og danset igennem til Prince. Aftenen endte i 7-elleven ved Nørrebro station, hvor 2 nordmænd, min kæreste og jeg var inde (sammen med 900 andre mennesker!!!) og købe go-natmad.

1 kommentar:

  1. Virkelig godt billede! hehe sjovt at folk med alm. navne tit har venner der hedder det samme. Min bedste veninde hedder Maria :D

    SvarSlet