15.1.10

køkøkøkøkøleskabslåge-leg!

Trine har tagget mig i denne blogleg og nu skal i bare lige få lov til at se hvor pæn(!?) en køleskabslåge jeg har!
Reglerne er som følgende: Først et køleskabsbillede, så et udvalgt motiv og historien bag, og så tre tags til andre bloggere - Simple as that.

Et viola!




Spændende som det er:
Biller af dejlige mennesker.
Kærestens skema, biletter til filmklub, bondegårdstegning fra fætter, brugte Coldplaybiletter, kvitteringer og et postkort.


  Tegningen af bondegården har min 7-årige fætter tegnet. Min kæreste fik den fordi det band han spiller i, hedder Magnus Fra Gaarden.

Så fik i lige lidt mere unødvendig viden :)

Jeg tagger Maria, Pernille og Sisse-Sofie og Anette

3 kommentarer:

  1. Smukt køleskab du har! ;)
    Vil også se hvad der er i det, så jeg ved om jeg skal invitere mig selv på kage, når turen går mod Kjøwenhawnstrup i uge 8!!
    Har iøvrigt introduceret hippie-mor, for idéen om tattoo. Result: not so happy! Haha..

    SvarSlet
  2. I know - er det ikke fantastisk!

    Indholdet er helligt (og faktisk også lidt klamt!)
    Du kan sagtens invitere dig selv på kage, kaffe og en dans på det gule bord hvis du lyster. Det bliver jo bare i den anden lejlighed! Hvad siger du så, hva :)

    SvarSlet
  3. Jeg kigger på det når jeg får fri og øjne en gang i morgen :P

    SvarSlet