12.1.10

Monki<3














Jeg har lige siddet og savlet over disse nye lækkerier fra Monki - føj hvor er der meget jeg kan lide!
(Jeg kan ikke lige forklare hvorfor Donna skoene og Sharon toppen er blevet uvenner oppe i billederne!)

Wynona cardigan peach til 300
Jolanda tights til 200kr
Donna shoe til 350
Sharon top black/white til 150kr
Madden dress black til 350kr
Adie shoe til 400kr

Men en anden ting - er de ikke lidt uhyggelige de der modeller på Monkiworld.com? Jeg synes ikke det er en særlig fed måde at sælge tøjet på. Det tiltaler mig overhovedet ikke! De er egentlig ret grimme! Synes i ikke?

1 kommentar:

  1. Jo, jeg har det på samme måde. Mærkelig sammensætning og bevægelser. Ikke noget som tiltaler mig overhovedet. men det er nok deres stil.

    /Chau
    http://thetigerakachau.blogspot.com/

    SvarSlet