21.1.10

Ulvetime og sushi!






Jeg havde set at Føtex havde 30 stykker sushi for kun 50kr. Så da jeg kom hjem fra arbejde besluttede jeg mig for at smutte forbi og kigge om der var mere tilbage. Gik ud fra at sådan et tilbud var revet væk, men der var MANGE kasser tilbage. NÅ. Men derfor sidder jeg nu og forspiser mig i sushi, til en latterlig pris. Har endda nok til at jeg kan tage noget med i madpakken i morgen :) Uhhhm!




Derudover har jeg købt disse to t-shirts i Gina Tricot til kun 79,- stykket. De er vildt lækre at have på! 
Jeg ville have byttet den taske jeg også havde købt i GT, fordi krogene til remmen var sprunget i begge sider, men jeg endte med at få penge tilbage, så jeg kom til at give 19kr for den i stedet for 49, så det er fint. Og så havde jeg købt den der omtalte gorilla-bluse, men ØV hvor har den en underlig form! -så den røg også retur!

Nu vil jeg nyde resten af min sushi og så vil jeg se Family Guy! Åh Fryd!


2 kommentarer:

  1. Årh det er jo ren totur - sushitotur!
    Jeg craver virkelig sushi, men det må vente til den 1.

    SvarSlet
  2. So much sushi is like a dream come true.

    SvarSlet