2.2.10

Læderdetalje-DIY!

Forleden dag var jeg lige et smut forbi Panduro, fordi jeg skulle købe nogle perler til et andet DIY-projekt. Der fandt jeg en kasse med en masse rester af læder til omkring 14kr, og så kom jeg i tanke om alle fede leggins man kan få lige nu, med læderdetaljer. Jeg købte et stykke så jeg kunne lave to ovale lapper på hvert knæ.

Und So:
Det jeg brugte var: Tekstil-lim, en saks, sorte leggins fra H&M, en kuglepen, et målebånd, to stykker papir, et glas og et rest-stykke af læder.


Afmål længden på lappererne

Klip to lige store stykker

Lav en skabelon af papir

Afmærk skabelonen på læderet

Klip stykkerne ud

Og voila - så har man to læderlapper til at lime på et par leggins

Mål af på leggins'ne hvor læderlapperne skal sidde

Lim fast - og vent! :)

Dum som jeg var, fik jeg limet den ene lap skævt på, så jeg kan ikke rigtig bruge dem :S
Men det er en god ide at vælge noget læder der ikke er for tykt, så sidder det bedre fast på stoffet!

 Jeg skal helt sikkert prøve det igen!





Ingen kommentarer:

Send en kommentar