31.3.10

Mandagsshopping!

Når man er så heldig at fange Esbjerg i godt humør, så er hun tilgengæld rigtig gavmild. Jeg trodsede regnen og blæsten og begav mig ind til byen, for at mødes med Line Love. Her brækkede samtlige butikker sig ned i vores poser og vi endte med en masse gode sager. 
Lines fantastiske køb kan i se her

Jeg kom hjem med denne Garden Collection kjole som jeg lige skal overveje om jeg skal beholde, men til sølle 149kr, så kan det næsten være lige meget!

BILLIG kjole til små 80kr. Jeg elsker den allerede meget højt!
Enten er den helt vildt grim eller også er den egentlig a-okay! Ulvebroche fra genbrug til 5kr!
Denne fine bluse fra Divided Black med skulderdetaljer gav jeg 179kr for. Den er rigtig lækker i stoffet.



All in all, en ganske udbytterig dag. Det kan vi li'! Nu tager jeg også hjem til København 2,5 millioner. kr. fattigere!

7 kommentarer:

  1. Jeg har den koral-ish'e kjole i mørkeblå - og er du tosset, den er god! Den ser bare altid flot og elegant ud, uanset hvad man har den på til. Helt genialt købt, og alt for billig! Tillykke med den :-D

    Mille
    MySplashOfColour.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Hvordan ser det ud i Esbjerg mht. at skaffe nogle ting fra Garden Collection? Helt umuligt?

    SvarSlet
  3. Den røde bliver du glad for. Punktum! :)

    SvarSlet
  4. Kit: som esbjergenser kan jeg sige at det ikke ser helt tosset ud, de havde en del sager tilbage i mandags da jeg var i H&M :)

    SvarSlet
  5. @ Mille: Den er så lækker. Glæder mig bare til at få lidt brune ben, og så ellers bare afsted :)

    @ Kit: Hm, jeg var dernede i mandags, og der var meget, men alt det pæne (bla. den der kjole med frynserne i "neonfarver" var der ikke, kjolen der fåes i råhvid og rød med rosenmønstret på hofterne var der heller ikke) Som Trine siger, så havde mange af bluserne og shorts'ne tilbage. Det er et forsøg værd! Vi går jo alle efter noget forskelligt! :)

    @Trine: Har du den også? Den er virkelig virkelig lækker! - og tager du den på til Julles konfirmation? :) Hehe

    /Anne

    SvarSlet
  6. Jeg havde faktisk tænkt på at tage den på ja, så kan du ankomme i samme antræk og vi kan lege tvillinger som i de gode gamle dage! :)

    SvarSlet
  7. Hvis du har ombestemt dig vedr, dit køb af HM kjolen, så må du meget gerne skrive. :-)¨
    Det er ikke for at presse på.

    SvarSlet