17.6.10

I'm soooo sorry...

Jeg ved godt det er nogle lidt fesne indlæg der kommer lige for tiden. Men jeg vil hellere bruge tid udenfor når der er sol, end at sidde og blogge. Er sikker på at der er mange der har det på samme måde. Jeg ville ønske jeg kunne ligge udenfor og få sol på mit -stadig- vinterblege korpus - men det står ligesom ikke rigtig i kortene for mig. (Har sagt ja til at arbejde HELE fucking sommerferien) Det er eddername (hvordan staver man det ord - er det et ord?!) nederen. All I can say is $$$$$$$.

Jeg har været i Hareskoven med børnehaven i dag. (Hareskoven - come on) Det var pisse hyggeligt. Sad og sang "...Kvisten på grenen, grenen på træet, træet på bjerget, bjerget ligger laaaaaaangt ud' i skoven" i 3 stive timer. Det udviklede sig til en selvskrevet sang: "Nede i bukserne var en lille numse, aldrig så jeg så dejlig en numse. Numsen på Gustav, Gustav på bænken, bænken i skoven, skoven i Danmark, Danmark på jorden, jorden liger laaaaaangt ud i universet" Er sikker på at jeg har med små genier at gøre...

Dagens citat: "Anne, vi er bedste venner, så derfor skal du skifte min ble og jeg har en overraskelse til dig...!"<3


1 kommentar:

  1. haha ja gad vide hvad det var for en overraskelse :P

    SvarSlet