12.6.10

Kolde og våde Esbjerg.

Nu har jeg taget den lange vej til dejlige, men kolde og våde Jylland. Min mors kærestes datter skal holde efter-konfirmation i morgen i haven... i regnvejr. Der kommer en masse familie jeg ikke jeg har set i 100år, så det bliver skønt. Der er sat telt op i haven, jordbærrene er blevet dyppet i chokolade og øllene er lagt på køl. Nu sidder vi (min "bonus-søster" og jeg) med hver vores computer og sender åndssvage link til hinanden. Det er meget hyggeligt. Kvalitetstid findes på forskellige planer :)


Og... Jeg VED godt jeg lovede jer en afslutning på konkurrencen, men jeg bliver nødt til at udskyde det til i morgen. Vi har haft ret travlt med forberedelser og jeg er helt mørbanket lige nu. Jeg LOVER vinderen er fundet i morgen. :) 


3 kommentarer:

  1. Ha' det godt i det jyske - og no hurries mht. konkurrencen. Der er ikke noget, der er så vigtigt, som kvali-computertid 'n' stuff :)

    Mille
    MySplashOfColour.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Der er intet, som familiehygge :)
    Det er det bedste i verden!

    SvarSlet
  3. FIN BLOG! (-;

    http://www.fleurable.blogspot.com

    SvarSlet