28.7.10

En tur til Esbjerg, der blev til en tur til Italien.

Som jeg skrev i det tidligere indlæg, tog jeg meget spontant til Esbjerg for at holde lidt ferie. 
Blev dog inviteret til Italien af mor og før jeg vidst af det sa jeg på en lækker strand med kold hvidvin og så solnedgang. Jeg har været til vinsmagning, været ude at sejle, grillet, danset, badet, grint, grædt, sunget, ligget på luftmadras, sovet i campingvogn(!!!) og taget billeder.
Jeg lover jeg nok lige skal smide nogen af dem herind engang, men nu bliver jeg simpelthen nødt til at tage en lur!
Anne

6 kommentarer:

  1. Fedt med en spontan tur til Italien:) Jeg vil også:)

    SvarSlet
  2. Velkommen hjem igen! Hører i har hygget jer, min mor synes jo også jeg bare skulle tage med - hun havde glemt alt om jeg arbejder for tiden, hehe.. ;)

    Dejligt med spontan ferie!

    SvarSlet
  3. Skønt med spontanitet!
    Glæder mig tilat se mere ;-D
    /xxx nete

    SvarSlet
  4. Nej, hvor er du heldig! Sikke en fantastisk overraskelse!

    SvarSlet
  5. @Tanja: Det var vildt. Plejer at være god til at gøre ting spontant, men dette slår det til hver en tid :)

    @ Trine: Doritos sagde også at hun havde prøvet at lokke dig med, men at arbejdet kaldede. Håber du havde en dejlig tur til Irland.

    @ Nete: Det er dejligt. Det er jeg glad for at høre! :)

    @ Lea: Det var egentlig ikke en overraskelse. Jeg vidste godt at min mor skulle afsted. Jeg havde bare regnet med at blive i Esbjerg og passe hund og køre til stranden. Men det mente mor nu ikke lige :)

    /Anne

    SvarSlet
  6. Wooow gid jeg selv kunne være lige så spontan! Lyder som en fantastisk tur:)

    /Simone/fashionmanifest

    SvarSlet