11.7.10

Sommer, sommer sommer og blogleg.


Jeg er blevet tagget af Hanne fra A Shopaholic Is Loose i denne blogleg. Sikken en hyggelig måde at fordrive denne eftermiddag på.
Reglerne er simple:
1. Post et sommerbillede
2. Svar på spørgsmålene.
3. Send den videre til 4 andre bloggere.
Here we go!


Nævn 3 ting du kan li ved sommeren:
1. Muligheden for at bruge en hel dag i en park et sted. og gerne med kolde drikke og godt selskab.
2. Grillfester. Der er en i gang lige udenfor mit vindue. De snakker om en fyr der hedder Morten som har en lille diller. Men til mine grillfester bliver der kun snakket om store dillere. Grillfester er fede!

3. De lyse nætter. Jeg ved ikke om jeg er den eneste i hele Danmark der synes det er helt fantastisk at gå hjem fra byen eller en fest når det er lyst udenfor, selvom klokken er 4 om morgenen. Kender ingen der er lige så begejstret for det som jeg selv.

Nævn 3 ting du ikke kan lide ved sommeren
1. Myg - jeg bliver ÆDT op når de små sataner får mulighed for det. Heldigvis er der ikke så mange af dem i København, som i Esbjerg hvor jeg kommer fra.
2. Myg!
3. Sved. Ad over det hele. klister klister.



Hvad foretrækker du at lave når det er varmt. Nævn 3 ting?

1. Sidde i skyggen og læse et blad.
2. Sidde i solen og læse, høre musik, kigge på mennesker eller stene på min Mac.
3. At være på stranden. Jeg har ikke fået taget mig sammen til det endnu i den tid jeg har boet i København, men jeg har helt sikkert en tur tilgode.
Hvilken blomst er din yndlings blomst?
Yndlingsblomst? Sikken et fesent spørgsmål. Det gider I jo i virkeligheden ikke vide. Jeg vælger i stedet at fortælle at jeg er flyttet i en fantastisk sød (og meget lille) lejlighed lige i hjertet på Nørrebro. For enden af Blågårdsgade nærmere betegnet. Det er simpelthen så dejligt. Det er 5. sal og 38kvm, men det er ren lykke. 



Hvad er din yndlingsfarver?
Sort og hvid. Men nogen siger at man ikke kan betegne det som farver, så jeg tilføjer også lige blå. 



Hvad er din yndlings sommer-spise?
Is is is is is og smoothie. Jeg er ikke god til fast føde når temperaturerne kommer over 23 grader. Puha nej. Men når aftenen falder på så siger jeg ikke nej til en god omgang grill.
Hvad er dine 3 yndlings is-sorter?
Lakrids, og gerne meget af det. Pistacie og alle typer sorbet is

 
Hvor går drømmerejsen hen?
Jeg vil sygt gerne til Australien og besøge min farfar. Har endnu ikke haft råd og mulighed for det. 

 
Hvilken sommerferietur har været den bedste?
Sommerferie. Bum bum... Det er mange år siden jeg har været på sommerferie. Men jeg var på en urimelig god tur til Thailand med min familie i 2008. Jeg kan stadig blive høj bare ved at se billeder derfra.
Hvilken form for badetøj anvender du? 
Jeg er en badedragt pige. 



Hvad skal du lave i løbet af sommeren 2010? 
Som førnævnt er jeg lige flyttet. Så det meste af tiden skal bruges på at pakke ud. Derudover kommer der noget familie til København og besøger mig. Det bliver dejligt. Jeg ville rigtig gerne ud at rejse, men Marie nede fra banken er ikke helt enig med mig.



Jeg sender stafetten videre til følgende 4 bloggere: Kasja, S.U.S., A+K=♥ og Tres Chic

1 kommentar:

  1. Hej Anne - tak for tagget! Vi leger med, lige om lidt :D
    Sjovt nok kan jeg også bedst lide lakrids, pistacie og (citron) sorbet <3
    Får helt fråder på!

    - Anne

    SvarSlet