16.8.10

Syg med syg på

Jeg var i biffen i lørdags med min kæreste. Vi trodsede regnen (ok monsun, er nok more like it) for at se Eclipse. En latterlig film, som jeg er meget skuffet over. Jeg er fan fan fan af sagaen, men øv hvor blev jeg skuffet. 

Vi var gennemblødt da vi endelig nåede derind og skulle så derefter sidde i 2 stive timer og fryse i aircondition. Det var simpelthen ulideligt.
Det har så resulteret i at jeg har påtaget mig en influenza - en af dem med hele pakken: svimmelhed, kvalme, feber, ondt i maven og hovedet. Bare sådan generelt hvor man føler man skal dø, langsomt. 

Nu ligger jeg på sofaen og ser Laguna Beach og spiser vandmelon - det eneste der vil blive i min krop. Jeg havde egentlig glemt alt om hvor fedt det er. Altså Laguna Beach. Jeg er også en af dem der aldrig hoppede på The Hills bølgen. Men jeg får en ustyrlig lyst til at komme i gang med at se det. 

Nå, men jeg sveder lige videre og så må i have en god mandag derude.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar