12.10.10

B.U.S.Y.

Good afternoon! 

Er næsten lige hjemvedte fra skolen. Vi har gang i et "byg en institution"-projekt som har taget en lille smuler overhånd. Meningen er at vi skulle bruge de 3 afsatte dage til det, men min gruppe og jeg kan slet ikke stoppe når vi først et kommet i gang. Det er super fedt at klippe klistre igen. Jeg smider lige et billede herind når vi er færdige. I vil klappe i jeres små hænder af begejstring (eller le af medlidenhed!) når i ser hvor fantastisk det er blevet.

Derudover har kæresten og jeg besluttet os for at tage til Berlin nogle dage i ferien. Vi har fundet et super billigt hostel ved Kreutzberg. Jeg er super spændt, for jeg har aldrig været i Berlin før. Min fætter bor dernede, så jeg regner med at han kan hive os med ud nogle rigtig fede steder. Eller er jeg åben for forslag, hvis nogen kender noget fedt fedt fede.
Og så drager jeg mod det der Jylland når vi kommer hjem fra Berlin. Det er efterhånden ved at være en evighed siden jeg har været hjemme ved mor. Det glæder jeg mig ret meget til. 


Ellers nyder jeg bare at det er blevet sådan rigtig efterår i København. Jeg er bestemt fan! :)

Nu skal jeg spise medisterpølse og se "I Love You Philip Morris" - Ciao!

3 kommentarer:

  1. Jubi og juhu, først Berlin og så hjem til Jylland og drikke kaffe med undertegnede!

    I skal nyde Berlin og drikke en masse Bionade, besøge Kauf Dich Glücklich og spise schnitzel og drikke weissbier i lange baner, det kan jeg anbefale ihvertfald :)

    Og god fornøjelse med de to gange medister, jeg skal love dig for der er medister-fornemmelse i den film, Julia og jeg kunne ikke holde til at se den færdig, og jeg vil mene at vi er nogle af de mindst homofobiske mennesker jeg kender, hæh!

    SvarSlet
  2. Det er en pudsig film :) Fede briller ;)
    kig forbi
    http://henriettewybrandt.blogspot.com

    SvarSlet
  3. @ Trine: Yes gode gamle jylland. Det bliver så godt - Også Berlin selvfølgelig. Men har ikke været hjemme i meeeeeget lang tid. Ang. Medister, så går man altså aldrig fejl af sådan en sjover. Og ja. nu vi er ved medister, så er I Love You Phillip Morris også en virkelig weirdo film med masser af medister!

    @Henriette: Den er ret sjov og underlig, ja. Tak - det er ikke mine, men skulle lige prøve dem! :)

    /Anne

    SvarSlet