6.10.10

Tilbage fra de døde!

Som jeg skrev for laaaaaaaaaaaang tid siden. så har min elskede computer været til reparation. Og spaderne i Eplehuset har fucket det hele godt og grundigt op. Selve "coveret" til harddisken var flækket og de var åbenbart i restordre. Jeg har ringet og ringet da de LOVEDE at det ikke tog mere end 10 dage. Men her næsten en måned efter, var min tålmodighed opbrugt. Jeg tog derned og råbte lidt og fik så at vide at de havde sendt en sms nogle dage siden for at fortælle at min computer var klar. Og fyren siger så: "Jae, vi kunne jo heller ikke forstå du ikke kom og hentede din computer!" ARGH! Jeg blev så vred! 
GUD en kedelig historie!

MEN Jeg er bare så glad for at se at i allesammen er her endnu. Tak fordi i ikke er stukket af og har haft tålmodighed. 
Jeg har en masse ting jeg skal fortælle jer om, så hang on lidt endnu! :)

Anne

1 kommentar:

  1. Gud, hvor lyder det mærkeligt og dårligt af dem!! :/

    Glæder mig til flere indlæg fra dig!

    SvarSlet