9.7.09

Forlænget i weekend i min nye by!

I morgen efter arbejde drager jeg østpå med en kuffert med tøj - tøj der skal være med til at gøre weekenden endnu bedre. Der skal være noget til morgenstunderne med Mand og kaffe på den nye altan. Noget til cafébesøg og eftermiddag driks'ne. Og sidst men ikke mindst skal der være nok at vælge imellem til aften udfoldelserne på diverse barer. Turen går til København, hvor lejligheden og Manden venter på mig. Jeg glæder mig pisse meget til at komme væk fra Esbjerg, selvom jeg ikke har noget imod byen som sådan. Eventyret venter bare og jeg kan mærke det puster mig i nakken. I al fald glæder jeg mig til at se Manden igen. Han har været i Københvn hele ugen for at spille under Jazz fastivalen. Nu er det bare ren kvalitetstid i storbyen! Her er et lille summerum af hvad dagene byder på:
Jeg kan love jer det bliver hyggeligt! :) Hvad skal i lave i weekenden? /Anne

3 kommentarer:

  1. Ej, det lyder bare super hyggeligt! Jeg får sjovt nok min mand hjem fra København, så der skal også hygges igennem - jeg glæder mig. Rigtig god tur til hovedstaden :-9

    SvarSlet
  2. Du skulle bare vide hvor misundelig jeg er!
    Ha en dejlig weekend, og få ham sendt godt afsted.
    Jeg er ked af vi ikke lige har set hinanden, men jeg har haft så travlt med arbejde.
    Skriv når du er hjemme i næste uge :)

    SvarSlet
  3. ljuvlig blogg!:) Tänkte bara tipsa dej om dirty weekend som dragit igång på The Strange bakery ikväll..Smaskiga recept mellan 18-23 fredag till söndag varje helg.

    SvarSlet