26.11.09

Mine køb fra i tirsdags.





Jeg skal til Julefrokost med min gamle gymnasieklasse i Esbjerg på lørdag. Det bliver pisse sjovt at se alle folk igen. Jeg var derfor på jagt efter en kjole jeg kunne have på og jeg fandt denne i Gina Tricot til kun 249kr - så det var fundet til de penge.
Nu er jeg bare i dyb krise over hvilke sko jeg skal have på til!?
 Det resulterer jo nok i at jeg bliver nødt til at slå et smut forbi Jeanette i sko-biksen i morgen når jeg kommer til Esbjerg, for der er nemlig, hold nu godt fast, Christmas Latenight til kl. 22.


Jeg faldt også over disse fine frynsestrømper fra H&M til 30kr. De vil være fine uden på et par strømpebukser og/eller i stiletter.


Og så har jeg ævlet lidt om en skull ring. som jeg skrev i mit tidligere indlæg, så er det lidt out-dated, men det er ligesom om  at min kærlighed til basserne først er fundet nu. Ergo købte jeg "den der skull ring" fra Glitter til 79,-. Den kan godt kompensere for den store F***** af en skull ring jeg ønsker mig i julegave.

Sikke meget mundlort i ét og samme indlæg - Flot Anne, virkelig flot!

3 kommentarer:

  1. Beautiful!
    Lovely blog!

    colormenana.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Thanks for the really sweet comment on my blog! I love those sleeves on your dress and those socks are so cute!! Did you DIY those?

    SvarSlet
  3. @Dylana: Thanks, your's pretty fine too! :)

    @Anna-Maria: Youre welcome :) The socks are from H&M. I wish I could do a DIY like that! :)

    SvarSlet