18.10.10

Berlin = Liebe

Jeg sidder lige pt. i "spisesalen"på vores hostel og drikker kaffe. 
Vi ankom lørdag aften og tog direkte til hostel for at smide vores baggage. Derefter tog vi ud for at finde noget mad. Vi fandt en rigtig hyggelig lille vietnamesisk restaurant som lå lidt inde i en gyde. Jeg fik de lækreste forårsruller med peanuts og kæresten fik sprødstegt andebryst. Mums siger jeg bare. Tror vi kom af med 25€ for forret, hovedret, rødvin, hvidvin og kaffe. Det er sindsygt så billigt det er.
Derefter tog vi ned på et sted hvor kæresten spillede med sit band i foråret. Et lille hyggeligt sted i en kælder tæt på hvor vi bor i Kreuzberg. 

Jeg vil lige se om jeg kan nå at opdatere mere i løbet af ugen, eller kommer der et lille review senere.

Håber i har en god ferie :)


Jeg savner dig Anne Lykke!

1 kommentar: